torstai 26. heinäkuuta 2012

Mistä on Liana tehty?

Heippa kaikille!

Minun nimeni on Liana, ja olen nuori naisenalku. Rakastan kenkiä yli kaiken! Kenkien lisäksi maailmaani mahtuu myös paljon mekkoja ja punaista huulipunaa. Nuo kolme asiaa vievätkin jo yksinään aika paljon tilaa. Kuitenkin jäljellä on myös pikkuruisen tilaa, joka on jaettu harrastusten, perheen, ystävien ja koulun kesken.

Harrastuksiini luen virallisesti taistoluistelun ja lähes virallisesti ratsastuksen. Epävirallisesti harrastuksiini kuuluu myös lukeminen, kirjoittaminen, valokuvaaminen, shoppailu, kynsienlaitto, musiikin kuuntelu, muotiblogien lukeminen ja myös tämä oma blogini.

Perheeseeni kuuluu äiti, isä, pikkusisko ja koira Santtu. Minulla ja pikkusiskollani on kaksi kotia, toinen äidin ja Santun luona, toinen isän luona.

Ystäviini kuuluu aika paljon ihmisiä. Toiset heistä asuvat lähellä, toiset kaukana. Silti he kaikki ovat tärkeä osa elämääni.

Koulunkäynti on myös tärkeässä roolissa elämässäni. Sen suhteen minulla on tavoitteet aika korkealla, mikä saattaa joskus haitata hieman. Olen yrittänyt opetella hellittämään vähän, ja joskus se onnistuu, toisinaan taas ei. Olen ehkä perfektionisti ja hikipinko, mutta väliäkös sillä.



Näin Liana aloitti taipaleensa tällä muotiblogien saralla. Toivottavasti jaksoitte lukea kaikki turhantärkeät höpötykset, sillä kohtapuoleen luvassa on vielä kunnollinenkin...'postaus'. Joka tapauksessa, Liana kiittää ja kumartaa. Näkemiin, rakkaat ystäväni!

Rakkaudella, Liananne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti