maanantai 30. heinäkuuta 2012

Kukkahamonen

Heips!

Nyt on sitten reissusta palailtu ja kotona ollaan taas. Ja ah miten ihania kesäpäiviä me viikonloppuna vietettiinkään! Viimeinkin jonkinlaista hellettä ja auringonpaistetta! No, se jokseenkin painostava helle ennustikin jo ukkosta, ja ukkostahan viimeyönä riitti. En minä ukkosta pelkää, mutta vähän kyllä hermostutti, kun yöllä jyrähteli ja salamoi niin hirveästi!

Tänään kokeiluun pääsi vihdoin viimein omatekemä kukkahame. Väsäsin sitä koulun kässäntunneilla koko kevään hiki hatussa, ja kyllä siitä taisi ihan päälle kelpuutettava tulla. Vähän on saumat vinksallaan ja käännökset epätasaisia, mutta ainakin se on omin käsin tehty!


 Tässä hame lähikuvassa. (Älkää jooko kiinnittäkö huomiota helman käännöksiin.
 Ne on aika epätasaiset...)


 Tässä vielä kuvaa koko asusta.


Hihhih. Vanhan ajan romantiikkaa.

Joo. Hame on siis omatekemä, jakku on ostettu hm:stä, laukku löytyi Accessorizen alesta kahdellakympillä ja kengät Roomasta. Ne on nyt jo aika kärsineet, kun ensalkuun niihin rupes tulemaan kaiken maailman ryppyjä ja naarmuja, ja sitten tuli mystinen musta tahra, joka ei lähtenyt pois. Sitten me ostettiin kenkäshampoo, joka pilasi kengät lopullisesti. Se musta homma levisi ja muutenkin niistä tuli oudon väriset. Mutta ne on mun lempparikengät, joten aion käyttää niitä kaikista näistä viosta huolimatta, kunnes pohja tippuu pois. Ja sittenkin vien ne suutarille korjattavaksi, joten voin käyttää niitä ajasta ikuisuuteen.

Rakkaudella, Liananne

9 kommenttia:

  1. Moi, Liana!

    Ihana blogi ja ihana tyttö ihanien vaatteidensa kanssa. :)

    Oot tosi taitava bloggailija, onko sulla ollut ennemmin blogia, jos on niin minkä nimisiä?

    VastaaPoista
  2. Kiituus tosi paljon, muru! <33 Ja kyllähän mulla on parikin blogia tässä vuosien saatossa ollut. Jos oikein mietiskelet, niin luulen, että sä arvaat mitä blogia oon ennen pitäny. ;)

    VastaaPoista
  3. Mä ainaki arvaan. Mutta miks et enää kirjota sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietiskelinkin jo, milloin arvaat kuka mä olen. ;) Mut kyllästyin vanhaan blogiin +enpystyny lataa sinne kivaa taustaa (:D) joten päätin alottaa uudella pohjalla. :) Odottelen nyt tässä millon vanhat lukijat löytää tiensä tänne.

      Poista
    2. No joo. Musta sun vanha blogis oli kyl tosi kiva. ;) Kiva lukee sun kuulumisias nyt täältä ♥

      Poista
  4. Kyllä mä nyt arvaan. :) Miksi et enää esiinny edellisellä nimelläsi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hyvä hyvä, salapoliisimuruseni! :D Ja halusin vaihteeks nimimerkin. ;)) Ja Millalle: kiva kun sua kiinnostaa mitä mä häärin täällä. <'3

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Löysin täältä netistä ''taivavana salapoliisina'' Sun blogisi. Ja sit innostuin lukemaan. Vois liittyä lukiaks.. ;)) Tosi söpö toi hame, ihastuin siihen täysin!:D + Jakku on kans nätti!

    VastaaPoista